Skip to main content

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Selecteer de producten die jij graag wilt bestellen. Ga vervolgens naar je winkelmandje om deze af te rekenen.

Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Dit kan verschillende redenen hebben zoals:

De mail is blijven hangen in de spambox.

Er is een storing of vertraging bij de mail provider.

Je hebt een verkeerd mailadres ingevuld

De bestelling is niet goed doorgekomen. Kijk dan even bij de status van je bestelling in je account. Als je zonder account een bestelling hebt geplaatst kun je het beste even contact opnemen.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog een wijziging maken of annuleren?

Dit is afhankelijk van de status van je bestelling op dat moment. Natuurlijk gaan wij ons best voor je doen! Neem telefonisch contact op zodat we je direct kunnen hepen.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het afleveradres nog wijzigen?

Dit is afhankelijk van de status van je bestelling op dat moment. Natuurlijk gaan wij ons best voor je doen! Neem telefonisch contact met ons op, zodat we je direct verder kunnen helpen.

Betalen

Hoe betaal ik mijn bestelling via de webshop?

Jouw bestelling kun je online afrekenen via veilige betaalmethode iDEAL.

Hoe betaal ik het Lifestyle traject?

Je betaald 50 euro voorafgaand het intake gesprek via een betaalverzoek of neemt deze contant mee naar de praktijk. Vervolgens ontvang je een factuur voor het resterende bedrag. Je mag  in twee termijnen betalen.

Termijn 1 moet je binnen 14 dagen hebben betaald.

Kan ik een factuur ontvangen?

Ja, neem even contact op via WhatsApp, mail of telefoon.

Bezorgen

Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Ja, vanaf € 100,- zijn de verzendkosten gratis.  Voor overige bestellingen worden € 6,95,- verzendkosten in rekening gebracht.

Ophalen

U kunt het pakket op een in overleg afgesproken tijdstip ophalen op ons adres in Geldrop

Iemand anders laten ophalen

Iemand anders kan je bestelling ophalen. We noteren de gegevens van zijn of haar legitimatiebewijs voor de zekerheid.

Wat als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

Dan belt de bezorger aan om het pakketje te overhandigen.

Wat is een traceercode?

Met een Track & Trace code markeren we een bestelling. Superhandig, want zo kun jij zien wanneer de bezorger langskomt. Het is ook je verzendbewijs. Als er iets misgaat, zien we met de Track & Trace code waar het aan ligt.

Ik vind mijn bestelling niet met Track & Trace

Je klikt sneller dan PostNL verwerken kon! Je Track & Trace code is vanaf de volgende dag beschikbaar.

Retouren & Annuleren

Kan ik producten retourneren?

Ja dit is mogelijk. Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen bedenktijd. Wil jij je pakket dus terugsturen en valt het binnen deze 14 dagen? Meld het dan aan bij info@dietrevolution.nl Een andere voorwaarde is dat de verpakkingen in de box volledig gesloten en onbeschadigd moeten zijn.

Betaalt Diet Revolution mij retourkosten?

Nee helaas is retouren voor eigen rekening. Daarmee heb je wel de vrijheid om een eigen vervoerder te kiezen.

Hoelang duurt de retourverwerking en terugbetaling?

Als wij het pakket retour ontvangen hebben gaan we direct voor je aan de slag. Jouw retour wordt binnen 1 werkdag verwerkt na ontvangst.

Chat openen
1
Hoi! stuur me een berichtje als je vragen hebt :)

Vriendelijke groet,
Bo Notten
Diëtiste @ Diet Revolution